For at opnå gebyrfrihed og kunne benytte Selvbetjeningen er det en forudsætning, at du tilmelder dig digital post. Og selv hvis du ikke vil ændre på din betalingsform, er der stadig mange fordele ved at tilmelde sig digital post. 

Først og fremmest er du altid på forkant med de vigtigste informationer fra EWII og dernæst har du samlet alle dine dokumenter fra EWII på ét sted. Sidst men ikke mindst gør vi miljøet en tjeneste ved at kommunikere digitalt, fordi vi undgår unødigt papirspild ved at have dokumenterne tilgængeligt online. 

De personoplysninger, du afgiver, håndterer vi helt i overensstemmelse med den gældende databeskyttelsesforordning. Du kan læse mere om vores behandling af dine personoplysninger i vores persondatapolitik.

Hvad modtager du med digital post?

Du modtager blandt andet betalingspåmindelser, meddelelser og varslinger om vilkår, produkter og priser som digital post i Selvbetjeningen. Når du tilmelder dig digital post, modtager du automatisk en notifikation på e-mail fra os, når der er ny digital post til dig i Selvbetjeningen. Du kan også vælge at få besked pr. SMS. Det registrerer du under "Min profil". 

Bemærk, at driftsinfo og forbrugsovervågning er ikke en del af digital post fra EWII. Det kræver særlig tilmelding på Selvbetjeningen.

Sådan tilmelder du dig digital post

  1. Gå til Selvbetjeningen
  2. Tast kundenummer, pinkode og NemID. Kundenummer og pinkode finder du øverst i højre hjørne på din seneste regning eller i dit velkomstbrev.
  3. Tilmeld digital post
  4. Du modtager nu en aktiveringsmail, hvor du skal bekræfte din e-mailadresse via et link. Du er først tilmeldt digital post, når du har klikket på linket i mailen.

Når du er tilmeldt digital post, skal du huske at læse den post vi sender til dig. Du skal også huske at fortælle os, hvis du får ny e-mailadresse eller telefonnummer, for det er dit ansvar, at vi har de korrekte oplysninger.

Læs mere om vilkår og betingelser for digital post.