Spar tid med auto­matisk tilmelding

Med en administrationsaftale kan du som boligadministrator eller udlejer spare en stor mængde administrativt arbejde.

En administrationsaftale sørger for automatisk tilmelding til elselskabet i forbindelse med ind- og fraflytning. Aftalen betyder, at når den nye lejer har underskrevet lejekontrakten, bliver lejeren automatisk tilmeldt el-aftalen pr. indflytningsdato. Lejer giver med sin underskrift på lejekontrakten fuldmagt til, at du må tilmelde lejer som el-kunde hos EWII.

Lejer oplyses også om, at de har frit valg af el-leverandør og til en hver tid kan opsige sig som kunde hos EWII og vælge et el-selskab efter eget ønske.

Ved fraflytning frameldes lejer automatisk, hvis lejemålet sættes i tomgang eller ny lejer tilmeldes.

Fordele ved en administrationsaftale hos EWII

  • Optimering af tid og administrationsprocesser
  • Digital og automatisk proces
  • Sikker overførsel af data i forhold til GDPR
  • Fast kontaktperson

Vil du vide mere?

Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan du kan spare tid ved automatisk at tilmelde lejere til en elaftale hos EWII, er du velkommen til at udfylde nedenstående formular. Så ringer vi dig op snarest muligt.

Udfyld nedenstående formular

Løsningen der gør din hverdag lettere

Med en administrationsaftale hos EWII sparer du en lang række steps ved hver eneste flyttehåndtering, fordi systemet automatisk klarer det for dig. Det giver dig tid til andet, når de mange manuelle arbejdsgange og processer effektiviseres.

Hjælp til administrationsaftale for udlejere - Sådan fungerer det

Det får du med en administrationsaftale

  • Automatisk tilmelding af lejere/tomgangsperioder fra boligadministrations systemerne EG Bolig, Unik Bolig og KTP
  • Samlefaktura for alle tomgangsinstallationer, pr. afdeling, pr. by mm
  • Samlet årsoversigt for dine faste aftagenumre, så du kan følge forbrugsudviklingen opgjort pr. aftagenummer
  • Få tilføjet egne oplysninger om lejemål på fakturaen
  • Fleksible afregningsmuligheder på tomgang
  • Ét kundenummer til faste installationer og ét til tomgang for nemt overblik
  • Betalingsmuligheder som f.eks. BS, OIO, FIK, korttræk og MobilePay
  • Afregning efter faktisk elforbrug efter endt forbrugsperiode
  • Selvbetjening med adgang til forbrugsdata, fakturakopier, opsætning til digital post mm
  • Fuldmagtsaftaler
Rådgivning erhverv

Produkt

Få overblik med regningsservice

Med regningsservice får du alt samlet på én faktura under ét kundenummer.