Ny og moderne selvbetjening

Nu kan virksomheder og udlejere få glæde af en ny selvbetjening, hvor overblikket over forbruget af el, vand og varme kun er få klik væk. Samtidig får du adgang til gode råd og artikler om, hvordan du sparer på energien.

Visuelt løft og mere overskuelig

Vi har givet selvbetjeningen et moderne udseende, så den ligner ewii.dk. Faktisk vil du opleve, at selvbetjeningen ligger på hjemmesiden – og at du ikke forlader ewii.dk, når du logger på.

Fordele med den nye selvbetjening

  1. Ét login

    Vi samler hele din virksomhed i ét login – også selvom den er oprettet med flere kundenumre og flere forsyninger (el, vand og varme).
  2. Følge energiforbrug

    Følg og sammenlign din virksomheds forbrug. For el kan du følge det helt ned på timeniveau. Du kan også oprette grupper af dine installationer, så du kan se forbrug fordelt på fx geografisk beliggenhed.
  3. Regninger og digitale beskeder

    I selvbetjeningen er alle dine regninger, betalinger og digitale beskeder samlet ét sted. Du kan også downloade dem som en pdf.
  4. Dine kolleger kan også få adgang

    Dine kolleger kan også få adgang til selvbetjeningen. Det kræver kundenummer og pinkode, som du kan finde på din regning.
Gå til selvbetjening

Videoguide

Sådan logger du på den nye selvbetjening

Videoguide

Forbind en virksomhed til din profil

Video

Sådan tilmelder du NemKonto for tilbagebetaling

Kunderådgiver erhverv

Lad os kommunikere digitalt

For at kunne benytte selvbetjeningen er det en forudsætning, at virksomheden tilmeldes digitale beskeder.

Med digitale beskeder er du altid på forkant med de vigtigste informationer fra EWII, og du har alle dokumenter fra EWII samlet ét sted.

Bliv klogere på digitale beskeder

Spørgsmål og svar om selvbetjeningen

For at få adgang skal du oprette et login. Når du opretter et login, skal du indtaste kundenummer og pinkode fra din regning. Det fungerer som din adgangsbillet til hele din virksomhed. Dvs. hvis din virksomhed har 5 kundenumre hos EWII, skal du kun indtaste kundenummer og pinkode for det ene af kundenumrene, herefter får du automatisk adgang til de andre.

Et kundenummer er et kundeforhold mellem dig og EWII. Til et kundenummer er der tilknyttet en række installationer, som du bliver afregnet for. En installation kan både være på el, vand og varme. En virksomhed kan have flere kundenumre.

I selvbetjeningen defineres en virksomhed som et CVR-nummer og underliggende kundenumre.

Ja. Det kræver at din kollega opretter et login, og knytter en af virksomhedens kundenumre til dette login. Kundenummer og pinkode kan findes på jeres regning.

Vi har i første omgang valgt, at selvbetjeningen ikke er tilgængelig som en app. Men du har mulighed for at føje ewii.dk og selvbetjeningen til din hjemmeskærm på mobiltelefonen. Så er den nem at tilgå, når du gerne vil følge dit forbrug.