Regninger fra EWII
Som kunde hos EWII, har din virksomhed adgang til Selvbetjeningen. Her kan du:
For at kunne benytte Selvbetjeningen er det en forudsætning, at virksomheden tilmeldes digital post.
Alle virksomheder modtager en udspecificeret regning fra EWII. I nedenstående eksempel forklarer vi hvad de enkelte regningsposteringer og udtryk betyder.
Har du spørgsmål til virksomhedens regninger, kan du altid kontakte Kundeservice på 70 55 55 55.
Som erhvervskunde hos EWII, kan du vælge mellem flere betalingsmetoder.
Om betaling
Du ændrer din betaling fra Betalingsservice i Selvbetjeningen under "Min profil" ved at klikke på "Skift betalingsmetode" under dine aftaler. Vælg og tilmeld den betalingsmetode, du ønsker fremadrettet. Når du har tilmeldt dig, modtager du en bekræftelse på mail.
Ved at betale din regning via automatisk kortbetaling eller MobilePay betalingsaftale, undgår du at komme til at betale din regning for sent, og du slipper for betalingsgebyr.
For hver betalingspåmindelse pålægges et gebyr på 100 kr. Dertil kommer renter.
Der vil først falde en betalingspåmindelse og hvis regningen ikke betales herefter, sendes et brev vedrørende ophævelse af aftalen.
Som kunde hos EWII har din virksomhed adgang til Selvbetjeningen.
Her kan du se og udskrive virksomhedens regninger og følge jeres forbrug af eksempelvis el, vand og varme.
I Selvbetjeningen kan du også tilmelde vores sms-service for driftsforstyrrelser, så du får besked i tilfælde af nedbrud.