Gå til indhold

Vil du klage?

Kvinde nærstuderer sin elregning ved sofabord i stuen foran sin computer. Hos EWII tilbyder vi kun bagudbetalt elregning med månedlig betaling.
Du kan klage til EWII, hvis du ikke er tilfreds med den behandling, vi har givet dig. Vi tager vores kunder alvorligt - også hvis du er utilfreds med EWII.

Jeg ønsker at klage over EWII

Har du haft en kundeoplevelse hos EWII, som du vil klage over? Det er vi naturligvis kede af. 

Vi arbejder hver eneste dag på at blive det mest kundevendte energiselskab, men ved selvfølgelig også, at vi kan lave fejl.  

Brug vores klageformular

For at sende en klage til EWII, skal du anvende vores klageformular nedenfor. 

Sådan sender du en klage til EWII

Udfyld punkt 1-4 i klageformularen nedenfor.

  1. Angiv produktområde

    Handler din klage om et specifikt produkt, eller går din klage på håndteringen af dit kundeforhold.
  2. Beskriv forløbet

    Vi har brug for at forstå præcis, hvad der går forud for din klage. Beskriv sagen og hele forløbet for os.
  3. Angiv kontaktoplysninger

    Angiv kundenummer, fulde navn, adresse og kontakt oplysninger, så vi kan kontakte dig.
  4. Send formularen

    Angiv om du er kunder i EWII og klik på SEND. Du modtager en kvittering.

Udfyld formularen

Hvis du ønsker at anke

Er du ikke tilfreds med EWIIs afgørelse i en sag, kan du anke din klage. Vær opmærksom på, at der findes forskellige ankemuligheder afhængigt af dit produkt.  

Nedenfor finder du dine ankemuligheder: 

Du kan indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet

Private forbrugere har desuden mulighed for at indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, såfremt klagen falder uden for Ankenævnet på Energiområdets kompetence.

Du kan indgive en klage til:

Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 4171 5000
E-mail: kfst@kfst.dk

Klagevejledningen findes på www.forbrug.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land?

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive EWIIs e-mail kunde@ewii.dk

Endelig kan tvister behandles ved de danske domstole med Retten i Kolding som stedligt værneting. Dansk ret er til enhver tid gældende for forhold der udspringer af denne abonnementsaftale.