Vil du klage?

Har du haft en kundeoplevelse hos EWII, som du vil klage over? Det er vi naturligvis kede af.
Vi arbejder hver eneste dag på at blive det mest kundevendte energiselskab, men ved selvfølgelig også, at vi kan lave fejl.
For at sende en klage til EWII, skal du anvende vores klageformular nedenfor.
Udfyld punkt 1-4 i klageformularen nedenfor.
Er du ikke tilfreds med EWIIs afgørelse i en sag, kan du anke din klage. Vær opmærksom på, at der findes forskellige ankemuligheder afhængigt af dit produkt.
El og fjernvarme | Bredbånd | Ladeboks |
---|---|---|
Ankenævnet på Energiområdet |
Teleankenævnet
Tlf.: 33 18 69 00 |
Forbrugerklagenævnet Nævnenes Hus
Tlf.: 72 40 56 00 |
Private forbrugere har desuden mulighed for at indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, såfremt klagen falder uden for Ankenævnet på Energiområdets kompetence.
Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 4171 5000
E-mail: kfst@kfst.dk
Klagevejledningen findes på www.forbrug.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive EWIIs e-mail kunde@ewii.dk
Endelig kan tvister behandles ved de danske domstole med Retten i Kolding som stedligt værneting. Dansk ret er til enhver tid gældende for forhold der udspringer af denne abonnementsaftale.
Nyttige links