Meld flytning her
Flyt din el, vand og varme
Meld gerne flytning så tidligt som muligt, tidligst 2 måneder- og senest 7 hverdage før flyttedatoen. På den måde kan vi sørge for, at der er en aktiv elaftale på din nye adresse.
Vi sørger desuden for at informere elnetselskabet, der står for aflæsning af din el.
Har du fiberbredbånd fra EWII?
Vil du flytte dit fiberbredbånd fra EWII med til din nye adresse, er det nemmest for dig at kontakte os på 70 55 55 55.
Ønsker du selv at flytte dit abonnement, skal du først opsige dit abonnement på fiberbredbånd på din nuværende adresse, og dernæst bestille et nyt abonnement til din nye adresse
Du vil gerne bestille grøn strøm fra EWII.
Jeg ønsker at skifte elleverandør til EWII
Bestiller du el i forbindelse med en flytning (eller har fx købt sommerhus)
Du vil gerne have fiberbredbånd fra EWII
Find den hastighed der passer til dig
For at kunne melde flytning for tredjepart, skal du have en fuldmagt. Er du i tvivl om, hvordan sådan én ser ud, kan du se et eksempel på en fuldmagt her.
Godt at vide, når du flytter dine EWII abonnementer
Der er særlige regler for private elkunder og for udlejere og boligforeninger.
Du skal henvende dig til den elleverandør, du ønsker at indgå en elaftale med. Ønsker du at skifte til EWII, kan du ringe til vores kundeservice på 70 55 55 55 eller bestille el via vores bestillingsmodul. Så sørger vi for, at du automatisk bliver flyttet over til os.
Vi oplever dog, at enkelte eludbydere kan finde på at opkræve dig et gebyr for ikke at personligt opsige dit abonnement. Vi anbefaler derfor, at du også selv opsiger dit abonnement hos din nuværende elleverandør. Og gerne skriftligt, så du har dokumentation for din opsigelse.
Har du brug for råd og vejledning til valg af elaftale eller opsigelse hos nuværende udbyder, kan du læse mere om vores elprodukter eller ringe til vores kundeservice på 70 55 55 55.
Ja, hvis du skal flytte er det vigtigt, at vi får besked. Her på siden kan du melde din flytning online.
Når du flytter fra en adresse til en anden, skal vi opgøre det samlede elforbrug for adressen, du fraflytter. Vi sender dig efterfølgende en endelig regning for adressen, du fraflytter.
Hvis du ikke melder din fraflytning, vil du fortsat hæfte for forbruget på adressen, indtil ny ejer/lejer tilmelder sig adressen.
Er du fiberbredbåndskunde hos os, så husk også at kontakte os for at få flyttet eller opsagt din aftale i forbindelse med din flytning. Læs om opsigelse her.
Som udgangspunkt tager du dit elprodukt med dig, når du flytter. Det er dog vigtigt at du husker at give os besked om flytningen.
Efter du har frameldt dig enten telefonisk, via mail eller via selvbetjening, modtager du en kvittering for din flytning.
Du hæfter for el på lige fod med husleje. Dvs. flytter du fra en adresse d. 15. april, men hæfter for husleje hele april måned, så hæfter du også for el hele april måned.
Du vil modtage flytteopgørelsen fra din fraflytningsadresse ca. 4-6 uger efter din fraflytningsdato.
Når du melder flytning hos os, sørger vi for at flytte din elaftale med til din nye adresse, såfremt du ønsker at overflytte elaftalen til din nye adresse.
Nej. Ønsker man automatisk betaling, skal man tilmelde sig på ny, når man flytter til en anden adresse. Betalingsaftalen på adressen du fraflytter opsiges automatisk, når der ikke længere betales.
Hvis strømmen er afbrudt på din nye adresse, skal du kontakte os, så hjælper vi gerne med at åbne for strømmen. Dit elnetselskab opkræver et gebyr for genåbningen, som vi viderefakturerer på din første regning.
Hvis du har meldt flytning til en forkert adresse eller til en forkert dato hos os, er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt på 70555555.
Vi sørger for at opdatere flytningen med de korrekte oplysninger, i det omfang det er muligt.
Skal du melde flytning for din virksomhed?