Meld flytning her

Når du skal flytte, skal du huske at melde flytning til din leverandør af el.
Par med flyttekasser - Skal du flytte? Meld flytning så tidligt som muligt og tilmeld el ved flytning.

Er du kunde?

Flyt din el, vand og varme

Meld gerne flytning så tidligt som muligt, tidligst 2 måneder- og senest 10 hverdage før flyttedatoen. På den måde kan vi sørge for, at der er en aktiv elaftale på din nye adresse.

Vi sørger desuden for at informere elnetselskabet, der står for aflæsning af din el.

Log på og meld flytning

Har du fiberbredbånd fra EWII?

Vil du flytte dit fiberbredbånd fra EWII med til din nye adresse, er det nemmest for dig at kontakte os på 70 55 55 55. 

Ønsker du selv at flytte dit abonnement, skal du først opsige dit abonnement på fiberbredbånd på din nuværende adresse, og dernæst bestille et nyt abonnement til din nye adresse 

Godt at vide, når du flytter dine EWII abonnementer

Der er særlige regler for private elkunder og for udlejere og boligforeninger.

Læs om flytteregler her

Du skal henvende dig til den elleverandør, du ønsker at indgå en elaftale med. Ønsker du at skifte til EWII, kan du ringe til vores kundeservice på 70 55 55 55 eller bestille el via vores bestillingsmodul. Så sørger vi for, at du automatisk bliver flyttet over til os.

Vi oplever dog, at enkelte eludbydere kan finde på at opkræve dig et gebyr for ikke at personligt opsige dit abonnement. Vi anbefaler derfor, at du også selv opsiger dit abonnement hos din nuværende elleverandør. Og gerne skriftligt, så du har dokumentation for din opsigelse.

Har du brug for råd og vejledning til valg af elaftale eller opsigelse hos nuværende udbyder, kan du læse mere om vores elprodukter eller ringe til vores kundeservice på 70 55 55 55.

Tilflytning kan meldes frem til indflytningsdatoen.

Fraflytning skal meldes senest 10 hverdage før du fraflytter adressen.

Ja, hvis du skal flytte er det vigtigt, at vi får besked. Her på siden kan du melde din flytning online. Når du flytter fra en adresse til en anden, skal vi opgøre det samlede elforbrug for adressen, du fraflytter. Vi sender dig efterfølgende en endelig regning for adressen, du fraflytter. Hvis du ikke melder din fraflytning, vil du fortsat hæfte for forbruget på adressen, indtil ny ejer/lejer tilmelder sig adressen.

Nej. Ønsker man automatisk betaling, skal man tilmelde sig på ny, når man flytter til en anden adresse. Betalingsaftalen på adressen du fraflytter opsiges automatisk, når der ikke længere betales.

Når du melder flytning hos os, sørger vi for at flytte din elaftale med til din nye adresse, såfremt du ønsker at fastholde aftalen.

Hvis strømmen er afbrudt på din nye adresse, skal du kontakte os, så hjælper vi gerne med at åbne for strømmen. Dit elnetselskab opkræver et gebyr for genåbningen, som vi viderefakturerer på din første regning.

Se hvad du skal gøre ved strømsvigt

Du hæfter for el på lige fod med husleje. Dvs. flytter du fra en adresse d. 15. april, men hæfter for husleje hele april måned, så hæfter du også for el hele april måned.

Hvis du har meldt flytning til en forkert adresse eller til en forkert dato hos os, er det vigtigt, at du kontakter os og oplyser dette hurtigst muligt.

Vi sørger for at opdatere flytningen med de korrekte oplysninger, i det omfang det er muligt.

EWII fakturerer bagud, så du undgår at betale forud for et forbrug, du ikke har.

Det betyder, at du tidligst vil modtage din sidste regning, flytteopgørelse, tidligst 4-6 uger efter din fraflytning.

En tom flyttekasse på et mørkt gulv i et hus. Hvem skal man melde flytning til - find huskeliste her

Dit hjem

Vi har lavet et overblik til dig, der skal til at pakke dit liv ned i en flyttekasse

Mor og søn sidder på gulvet med computer og flyttekasser

Dit hjem

Ja, det er der - og vi har samlet det, du skal være opmærksom på.

Mor og dreng i flyttekasse der skubbes over gulvet

Dit hjem

Når du står overfor at skulle flytte, kan det være svært at holde overblikket. Derfor har vi samlet 6 tips til en nemmere flytning.