Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kunderådgiver privat - EWII Kundeservice
Her kan du få hjælp til at melde flytning, forstå din regning eller finde svar på ofte stillede spørgsmål om produkter fra EWII.
  • Få hjælp til el

    Ofte stillede spørgsmål om el, skift af leverandør, priser, produkter, levering, regning, forbrug og mere.

    FAQ om el
  • Få hjælp til fiberbredbånd

    Ofte stillede spørgsmål om fiberbredbånd, priser, router, produkter, bestilling, trådløst internet / wifi og mere.

    FAQ om fiberbredbånd
  • Få hjælp til vand

    Ofte stillede spørgsmål om vand, vandkvalitet, forbrug og mere.

    FAQ om vand
  • Få hjælp til varme

    Ofte stillede spørgsmål om varmepumper, priser, bestilling, forbrug, flytning, regning, fjernvarme og mere.

    FAQ om varme
Ung mad sidder med pc og tjekker sin Selvbetjening hos EWII.

Video

Selvbetjening giver dig overblik over dit forbrug

Vi samler på glade kunder

Kundeservice. To medarbejdere i samtale.

Mød os i kundeservice

Vi tager dig i hånden og er altid parate med den bedste løsning for dig. Vi er også ægte, nærværende mennesker, der sætter en ære i at hjælpe dig.

Måske kan du endda mærke at vi smiler igennem telefonen.

Find ud af mere om os

 

  • Kundeservice

    70 55 55 55 ewii@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - Torsdag
    08:30 - 16:00
    Fredag
    08.30 - 15.00
    Weekend
    Lukket
    Helligdage
    Lukket (inkl. 27/05/2022)
    -
    -
    Status lige nu:
    Vi oplever ekstraordinær ventetid i øjeblikket grundet spørgsmål til de høje energipriser.
  • Teknisk Support bredbånd

    70 55 55 56 fibersupport@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Åben 24/7 alle dage
Er der slukket for strømmen - lommelygte på gulv

Fået lukket for strømmen?

Hvis du har fået lukket for strømmen, skal du kontakte din elleverandør for genåbning af din elforsyning.

Hvis EWII er din elleverandør og du har fået lukket for strømmen, skal du kontakte vores inkasso afdeling på 73 63 30 80 i følgende tidsrum: Mandag - torsdag kl. 08:30-16:00 og fredag kl. 08:30-15:00.

Vil du skifte elleverandør?

Disse oplysninger kan du med fordel have klar, når du bestiller el hos EWII:

  • Din adresse

  • Startdato
    Hvilken dato ønsker du at opstarte din nye elaftale? Du bør undersøge om du har en bindingsaftale ved dit nuværende elselskab. Hvis du skifter elleverandør i forbindelse med en flytning, er det typisk den dag, du flytter ind.
  • Dit årlige elforbrug
    Tallet bruger vi til at beregne en pris til dig.


Ekstra punkter ved flytning

  • Aflæsning af elmåleren 
    Det er en god idé at aflæse elmåleren på den adresse, aftalen skal være. På den måde sikrer du, at du kun betaler for dit eget forbrug.

  • Dit aftagenummer eller kundenummer
    Vi kan hurtigere hjælpe dig, hvis du har enten dit aftage- eller kundernummer klar, hvis du vælger at kontakte os for at skifte leverandør af el. Du finder både aftagenummer og kundenummer på din elregning. Hvis du ikke kan finde det, kan vores kundeservice hjælpe dig.

Kan vand genbruges? Ja, udnyt vandet til rengøring og blomstervanding

I stedet for at hælde vand i afløbet, hvad så med at genbruge det? Få her et par tips til at genbruge vand, det vand som er for godt til at gå til spilde. Det er vand fra din kondenstørretumbler, kogte kartofler og ungernes drikkedunke.

Dit grønne aftryk

Trim din have uden gift

Blomsterne og dyrene vil elske dig for det. Faktisk vil vi allesammen blive glade for det - også de kommende generationer