Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kunderådgiver privat - EWII Kundeservice
Her kan du få hjælp til at melde flytning, forstå din regning eller finde svar på ofte stillede spørgsmål om produkter fra EWII.
  • Få hjælp til el

    Ofte stillede spørgsmål om el, skift af leverandør, priser, produkter, levering, regning, forbrug og mere.

    FAQ om el
  • Få hjælp til fiberbredbånd

    Ofte stillede spørgsmål om fiberbredbånd, priser, router, produkter, bestilling, trådløst internet / wifi og mere.

    FAQ om fiberbredbånd
  • Få hjælp til vand

    Ofte stillede spørgsmål om vand, vandkvalitet, forbrug og mere.

    FAQ om vand
  • Få hjælp til varme

    Ofte stillede spørgsmål om varmepumper, priser, bestilling, forbrug, flytning, regning, fjernvarme og mere.

    FAQ om varme
Ung mad sidder med pc og tjekker sin Selvbetjening hos EWII.

Video

Selvbetjening giver dig overblik over dit forbrug

Vi samler på glade kunder

Kundeservice. To medarbejdere i samtale.

Mød os i kundeservice

Vi tager dig i hånden og er altid parate med den bedste løsning for dig. Vi er også ægte, nærværende mennesker, der sætter en ære i at hjælpe dig.

Måske kan du endda mærke at vi smiler igennem telefonen.

Find ud af mere om os

 

  • Kundeservice

    70 55 55 55 ewii@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Mandag - fredag
    08:30 - 20:00
    Weekend og helligdage
    10:00 - 16:00
    -
    -
    Status lige nu:
    Grundet energikrisen modtager vi ekstraordinært mange opkald. Du vil derfor opleve ventetid ved telefonisk kontakt og forlænget svarfrist på skriftlige henvendelser. Du kan springe køen over ved at gøre brug af selvbetjeningen.
  • Teknisk Support bredbånd

    70 55 55 56 fibersupport@ewii.dk

    Åbningstider for telefon

    Åben 24/7 alle dage
Er der slukket for strømmen - lommelygte på gulv

Fået lukket for strømmen?

Hvis du har fået lukket for strømmen, skal du kontakte din elleverandør for genåbning af din elforsyning.

Hvis EWII er din elleverandør og du har fået lukket for strømmen, skal du kontakte vores inkasso afdeling på 73 63 30 80 i følgende tidsrum: Mandag - torsdag kl. 08:30-16:00 og fredag kl. 08:30-15:00.

Vil du skifte elleverandør?

Disse oplysninger kan du med fordel have klar, når du bestiller el hos EWII:

  • Din adresse

  • Startdato
    Hvilken dato ønsker du at opstarte din nye elaftale? Du bør undersøge om du har en bindingsaftale ved dit nuværende elselskab. Hvis du skifter elleverandør i forbindelse med en flytning, er det typisk den dag, du flytter ind.
  • Dit årlige elforbrug
    Tallet bruger vi til at beregne en pris til dig.


Ekstra punkter ved flytning

  • Aflæsning af elmåleren 
    Det er en god idé at aflæse elmåleren på den adresse, aftalen skal være. På den måde sikrer du, at du kun betaler for dit eget forbrug.

  • Dit aftagenummer eller kundenummer
    Vi kan hurtigere hjælpe dig, hvis du har enten dit aftage- eller kundernummer klar, hvis du vælger at kontakte os for at skifte leverandør af el. Du finder både aftagenummer og kundenummer på din elregning. Hvis du ikke kan finde det, kan vores kundeservice hjælpe dig.
Mand kigger på sin elregning i sit køkken, og undre sig over hvorfor den er blevet så høj.

Dit forbrug

Transport af strøm

Alle elkunder betaler for at få transporteret strøm frem til deres bolig. Og den pris kaldes for en nettarif. Den stiger fra 2023 - og hvorfor? Det kan du blive klogere på her.

Kvinde nærstudere sin elregning ved sofabord i stuen, så hun sikre sig at hendes elregning ikke pludselig stikker af.

Lovgivning

Hvorfor ikke forbyde forudbetaling?

Forbrugere, der vil skifte elselskab, mødes af en aconto regning på forventet forbrug, før de overhovedet har skiftet leverandør. Det medfører i forvejen urimeligt store her og nu betalinger – og med prisstigninger vil det problem forværres.