EWIIs selvbetjening

Når du er kunde hos EWII, har du adgang til vores selvbetjening. Her kan du nemt få overblik over dit forbrug af el, vand og varme. Samtidig får du adgang til gode råd og artikler om, hvordan du sparer på energien.

Dine muligheder

I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:

  1. Følge dit energiforbrug

    Med fjernaflæst måler kan du følge og sammenligne dit forbrug af el, vand og varme, år for år, måned for måned, dag for dag – og for el helt ned på timeniveau.
  2. Ændre dit elprodukt

    Du har mulighed for selv at ændre dit elprodukt, hvis du ønsker at skifte til en anden elaftale.
  3. Få indblik i dine regninger

    I selvbetjeningen er alle dine regninger og betalinger samlet ét sted. Du kan også downloade dem som en pdf.
  4. Opdatere dine oplysninger

    Du har mulighed for selv at opdatere dine kontaktoplysninger og ændre betalingsmetode.
Gå til den nye selvbetjening

Spørgsmål og svar om selvbetjeningen

Du finder din årsoversigt i selvbetjeningen under regninger, hvor du også har mulighed for at downloade den som en pdf.

Gå til regninger

Når du logger på selvbetjeningen, vil du under din profil kunne se dine produkter og aftaler. Her har du også mulighed for at downloade dine aftaler som en pdf, og skifte til et andet elprodukt, hvis du ønsker det.

Gå til dine produkter og aftaler

Ja, det kan du godt. I selvbetjeningen er det muligt at tildele andre adgang til at administrere dit kundeforhold og give fuldmagt til, at andre må kontakte EWII på dine vegne.

I en periode skal du dog tildele adgang og fuldmagt i både den gamle og nye selvbetjening.

Tildel adgang

Tildel fuldmagt

Hvis du bor i Trekantområdet er du automatisk tilmeldt vores SMS-service om driftsinfo, hvis dit nummer er offentligt tilgængeligt på f.eks. 118.dk eller Krak.

Er du ikke tilmeldt, eller får du ikke driftsinfo på SMS, så kan du tilmelde dig via nedenstående link.

Tilmeld SMS-Service

Vi har i første omgang valgt, at selvbetjeningen ikke er tilgængelig som en app. Men du har mulighed for at føje ewii.dk og selvbetjeningen til din hjemmeskærm på mobiltelefonen. Så er den nem at tilgå, når du gerne vil følge dit forbrug.

Gå på opdagelse i selvbetjeningen

Det er nemt at logge på, og det foregår ved at bruge MitID. Du logger på selvbetjeningen i øverste højre hjørne på ewii.dk. Første gang du logger ind, skal du også bruge kundenummer og pinkode, som du finder i øverste højre hjørne på din seneste regning.

Ung mad sidder med pc og logger på selvbetjeningen.

Video

Sådan logger du på

Video

Sådan skifter du elprodukt

Video

Sådan følger du dit forbrug

Video

Sådan afregner vi dig

Video

Sådan opretter du automatisk betaling

Det kan du IKKE i selvbetjeningen

Vi arbejder løbende på at tilføje brugbare funktioner i selvbetjeningen, så du får den bedste oplevelse, når du logger ind.

  1. Tilmelde overvågning og alarmer

    I selvbetjeningen har du endnu ikke mulighed for at opsætte eller redigere forbrugsovervågning og -alarmer, så du får besked, hvis dit forbrug overstiger en valgt værdi. Denne løsning er undervejs.
  2. Melde flytning ved ny adresse

    Det er vigtigt, at vi får besked, hvis du skal flytte. Men du kan endnu ikke melde flytning i selvbetjeningen. Du er velkommen til at kontakte kundeservice på 70 55 55 55, så hjælper vores kolleger dig gerne.
  3. Bestille fibernet og skifte hastighed

    Du kan endnu ikke bestille fibernet og skifte hastighed i selvbetjeningen. Hvis du ønsker at bestille fibernet, så kan du lave et adressetjek og se, om du kan få fibernet.
Se om du kan få fibernet