Ny og moderne selvbetjening

Vi har udviklet en ny selvbetjening til dig, så det bliver nemmere at navigere rundt og få overblik over dit forbrug af el, vand og varme. Samtidig får du adgang til gode råd og artikler om, hvordan du sparer på energien.

Visuelt løft og mere overskuelig

Vi har givet selvbetjeningen et moderne udseende, så den ligner ewii.dk. Faktisk vil du opleve, at selvbetjeningen ligger på hjemmesiden – og at du ikke forlader ewii.dk, når du logger på.

Det kan du i den nye selvbetjening

I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:

  1. Følge dit energiforbrug

    Med fjernaflæst måler kan du følge og sammenligne dit forbrug af el, vand og varme, år for år, måned for måned, dag for dag – og for el helt ned på timeniveau.
  2. Ændre dit elprodukt

    Du har mulighed for selv at ændre dit elprodukt, hvis du ønsker at skifte til en anden elaftale.
  3. Få indblik i dine regninger

    I selvbetjeningen er alle dine regninger og betalinger samlet ét sted. Du kan også downloade dem som en pdf.
  4. Opdatere dine oplysninger

    Du har mulighed for selv at opdatere dine kontaktoplysninger og ændre betalingsmetode.
Gå til den nye selvbetjening

Men det stopper ikke her...

Det her er blot første version af selvbetjeningen, og den bliver vi naturligvis ved med at videreudvikle. Vi vil løbende forbedre selvbetjeningen og tilføje nye funktioner for at gøre den endnu mere attraktiv for dig at benytte.

Når det er sagt, så er der enkelte funktioner, som du måske har benyttet dig af i den gamle selvbetjening, som du vil savne i den nye selvbetjening. Det er vi naturligvis meget opmærksomme på. Og vi gør alt hvad vi kan, for så hurtigt som muligt at få dem gjort tilgængelige igen. Her håber vi på din tålmodighed.

Af samme årsag har vi valgt, at du i en periode har mulighed for at logge på både den nye og gamle selvbetjening. Den gamle selvbetjening vil blive lukket ned i løbet af 1. kvartal 2023.

Spørgsmål og svar om selvbetjeningen

Du finder din årsoversigt i selvbetjeningen under regninger, hvor du også har mulighed for at downloade den som en pdf.

Gå til regninger

Når du logger på selvbetjeningen, vil du under din profil kunne se dine produkter og aftaler. Her har du også mulighed for at downloade dine aftaler som en pdf, og skifte til et andet elprodukt, hvis du ønsker det.

Gå til dine produkter og aftaler

Ja, det kan du godt. I selvbetjeningen er det muligt at tildele andre adgang til at administrere dit kundeforhold og give fuldmagt til, at andre må kontakte EWII på dine vegne.

I en periode skal du dog tildele adgang og fuldmagt i både den gamle og nye selvbetjening.

Tildel adgang

Tildel fuldmagt

Nej, det gør det ikke. Hvis du enten tilføjer eller fjerner personer, som du giver adgang til at se dit kundeforhold i den gamle selvbetjening, skal du foretage disse ændringer i den nye også.

Tildel adgang

Hvis du bor i Trekantområdet er du automatisk tilmeldt vores SMS-service om driftsinfo, hvis dit nummer er offentligt tilgængeligt på f.eks. 118.dk eller Krak.

Er du ikke tilmeldt, eller får du ikke driftsinfo på SMS, så kan du tilmelde dig via nedenstående link.

Tilmeld SMS-Service

Den nye selvbetjening er udelukkende udviklet til privatkunder.

Men vi er i fuld sving og arbejder også på en ny selvbetjening til vores erhvervskunder. Den forventes at blive færdig i løbet af første halvår 2023.

Vi har i første omgang valgt, at selvbetjeningen ikke er tilgængelig som en app. Men du har mulighed for at føje ewii.dk og selvbetjeningen til din hjemmeskærm på mobiltelefonen. Så er den nem at tilgå, når du gerne vil følge dit forbrug.

Gå på opdagelse i selvbetjeningen

Det er nemt at logge på, og det foregår ved at bruge MitID. Du logger på selvbetjeningen i øverste højre hjørne på ewii.dk. Første gang du logger ind, skal du også bruge kundenummer og pinkode, som du finder i øverste højre hjørne på din seneste regning.

EWII selvbetjening

Sådan logger du på den nye selvbetjening

Det kan du IKKE i den nye selvbetjening

Men du kan stadig logge på den gamle selvbetjening og gøre brug af nedenstående funktioner. Det er funktioner, som vi arbejder på at få tilføjet i den nye selvbetjening, så hurtigt som muligt.

  1. Tilmelde overvågning og alarmer

    I den nye selvbetjening har du ikke mulighed at opsætte eller redigere forbrugsovervågning og -alarmer, så du får besked, hvis dit forbrug overstiger en valgt værdi. Har du allerede opsat forbrugsovervågning og -alarmer, vil de fortsat virke.
  2. Melde flytning ved ny adresse

    Det er vigtigt, at vi får besked, hvis du skal flytte. Men du kan ikke melde flytning i den nye selvbetjening. Du kan logge på den gamle selvbetjening, og melde din flytning der. Og ellers er du velkommen til at kontakte kundeservice på 70 55 55 55.
  3. Bestille fibernet og skifte hastighed

    Du kan endnu ikke bestille fibernet og skifte hastighed i den nye selvbetjening. Hvis du ønsker at bestille fibernet, så kan du lave et adressetjek og se, om du kan få fibernet. Hvis du allerede har fibernet og ønsker at skifte hastighed, så kan du gøre det i den gamle selvbetjening.
Gå til den gamle selvbetjening