Forstå din regning

Din regning skal være overskuelig og let at forstå.

Vi har lavet nogle eksempler på de regninger du kan modtage fra EWII. I eksemplerne nedenfor forklarer vi de enkelte udtryk og informationer på regningerne.

Har du spørgsmål til din regning, kan du altid kontakte Kundeservice på 70 55 55 55.

Hold dig opdateret i selvbetjeningen

I selvbetjeningen kan du betjene dig selv 24/7/365. Vi har gjort det nemt for dig, at:

  1. Følge dit energiforbrug

    Med fjernaflæst måler kan du følge og sammenligne dit forbrug af el, vand og varme, år for år, måned for måned, dag for dag – og for el helt ned på timeniveau.
  2. Ændre dit elprodukt

    Du har mulighed for selv at ændre dit elprodukt, hvis du ønsker at skifte til en anden elaftale.
  3. Få indblik i dine regninger

    I selvbetjeningen er alle dine regninger og betalinger samlet ét sted. Du kan også downloade dem som en pdf.
  4. Opdatere dine oplysninger

    Du har mulighed for selv at opdatere dine kontaktoplysninger og ændre betalingsmetode.
Log på selvbetjening
Telefon og kreditkort i hånden. Forklaring på forskel af forfalden og ikke forfalden saldo

Undgå betalingsgebyr

Det er nemt og hurtigt at opnå gebyrfri betaling via 3 nemme skridt i selvbetjeningen.

Se mere om gebyrfrihed

Sådan kan du betale din regning

Hos EWII kan du vælge mellem 4 betalingsmetoder - 2 er uden gebyr.

  1. MobilePay

    0,00 kr. i gebyr ved automatisk betaling.
  2. Betalingskort

    0,00 kr. i gebyr ved automatisk betaling.
  3. Betalingsservice

    5,75 kr. i gebyr pr. regning.
  4. Girokort

    49,00 kr. inkl. moms i gebyr pr. regning.

Regning

På selvbetjeningen kan du se dine regninger og årsopgørelser samt dit kontoudtog. Du kan også følge dit forbrug af el, vand og varme.

Du logger nemt ind med MitID. Første gang du logger ind, skal du også bruge kundenummer og pinkode, som du finder i øverste højre hjørne på din seneste regning.

Gå til selvbetjeningen

Har du solceller registreret med nettoafregning, kan du finde en uddybende forklaring til din opgørelse her. Eventuelle udbetalinger foretages af din produktionselleverandør.

Få driftsinfo direkte på SMS

Du har sikkert prøvet det. Strømmen går, der er ingen vand i vandhanen, eller det varme vand til brusebadet forsvinder pludseligt.

Disse oplevelser er uundgåelige - men med SMS-Service får du direkte besked på din mobil, når det sker. 

Tilmeld dig SMS-Service