1-2-3 Gebyrfrihed

Med 3 nemme trin undgår du betalingsgebyr på dine regninger. Se her hvor let det er.

Som kunde hos EWII har du mulighed for at betale dine regninger på flere forskellige måder - hvilken du vælger, er helt op til dig.

For at betale dine regninger gebyrfrit, skal du vælge enten MobilePay betalingsaftale eller automatisk korttræk. Du kan nemt tilmelde en af disse betalingsmetoder i Selvbetjeningen.

Du kan selvfølgelig også betale dine regninger med gode gamle Betalingsservice. Her betaler du 5,75 kr. i gebyr på hver regning.

På grund af Persondataloven, kan vi desværre ikke ændre betalingsmetoden på dine vegne, men det er nemt og hurtigt at tilmelde og skifte betalingsmetode i Selvbetjeningen.

Læs nedenfor hvad du skal gøre eller gå direkte til Selvbetjeningen 

Sådan kan du betale din regning

Hos EWII kan du vælge mellem 4 betalingsmetoder - 2 er gebyrfrie.

  1. MobilePay

    0,00 kr. i gebyr ved automatisk betaling.
  2. Betalingskort

    0,00 kr. i gebyr ved automatisk betaling.
  3. Betalingsservice

    5,75 kr. i gebyr pr. regning.
  4. Girokort

    49,00 kr. inkl. moms i gebyr pr. regning.

Sådan tilmelder eller skifter du til automatisk betaling

Når du er logget på Selvbetjeningen og har tilmeldt dig digital post, har du under "Min profil" mulighed for at tilmelde automatisk betaling eller ændre din nuværende betalingsmetode. Med automatisk betaling bliver dine regninger hver gang betalt helt automatisk og altid rettidigt.

Du kan vælge at tilmelde dine regninger automatisk korttræk, MobilePay betalingsaftale eller Betalingsservice. 

Køber du flere produkter hos EWII, kan det være nødvendigt at tilmelde flere installationsnumre til automatisk betaling. Du skal nemlig foretage en tilmelding for hvert produkt, du ønsker at betale med automatisk betaling. Det fremgår af "Min profil" i Selvbetjeningen, hvor mange installationsnumre du har, og hvilken betalingsmetode de er tilmeldt.

Se vilkår og betingelser for automatisk korttrækMobilePay betalingsaftale og Betalingsservice.

Video

Sådan vælger du gebyrfri betaling

Hvor finder jeg mit kundenummer og pinkode?

Når du skal logge på Selvbetjeningen, skal du bruge dit kundenummer og din pinkode. Begge dele finder du i øverste højre hjørne på din seneste regning eller i dit velkomstbrev.

Sørg for at have begge dele klar sammen med dit NemID og adgang til din e-mail, når du skal tilmelde dig gebyrfri betaling.

Kundeservicemedarbejder hos EWII

Hurtigere og bedre kommunikation med digital post

For at opnå gebyrfrihed er det en forudsætning, at du samtidig tilmelder dig digital post.

Og selv hvis du ikke vil ændre din betalingsform, er der stadig mange fordele ved at tilmelde sig digital post.

Bliv klogere på digital post

Om gebyrfri betaling

Ved at betale din regning via automatisk kortbetaling eller MobilePay betalingsaftale, undgår du at komme til at betale din regning for sent, og du slipper for betalingsgebyr.

Læs om gebyrfrihed

  • Mulighed for at samle alle dine abonnementsbetalinger ét sted
  • Skifter du kreditkort, behøver du blot ændre det i MobilePay appen 
  • Automatisk notifikation dagen før beløbet trækkes
  • MobilePay appen giver dig automatisk besked, hvis dit kort f.eks. er udløbet
  • Det er gebyrfrit for dig som kunde at betale via MobilePay

Se vilkår og betingelser ved MobilePay betalingsaftale.

  • Gebyrfri betalingsløsning
  • Det er nemt at tilmelde
  • Betaling sker automatisk
  • Du får bekræftelse på din månedlige betaling
  • Du kan hurtigt opdatere nyt betalingskort i Selvbetjeningen

Se vilkår og betingelser ved automatisk kortbetaling.

Du ændrer din betaling fra Betalingsservice i Selvbetjeningen under "Min profil"  ved at klikke på "Skift betalingsmetode" under dine aftaler. Vælg og tilmeld den betalingsmetode, du ønsker fremadrettet. Når du har tilmeldt dig, modtager du en bekræftelse på mail.

Vi kan desværre ikke tilbyde gebyrfrihed på betalinger på andre måder end via MobilePay eller betalingskort. Du kan hente MobilePay der, hvor du henter apps eller bede din bank om et betalingskort.