Gå til indhold

Vil du klage?

Ung kvinde med briller undrer sig. Læs her, hvad fordele og ulemper er ved at have et elselskab med månedlig betaling.
Du kan klage til EWII, hvis du ikke er tilfreds med den behandling, vi har givet dig.

Jeg ønsker at klage over EWII

Har du haft en kundeoplevelse hos EWII, som du vil klage over? Det er vi naturligvis kede af. 

Vi arbejder hver eneste dag på at blive det mest kundevendte energiselskab, men ved selvfølgelig også, at vi kan lave fejl.  

Brug vores klageformular

For at sende en klage til EWII, skal du anvende vores klageformular nedenfor. 

Sådan sender du en klage til EWII

Udfyld punkt 1-4 i klageformularen nedenfor.

  1. Angiv produktområde

    Handler din klage om et specifikt produkt, eller går din klage på håndteringen af dit kundeforhold.
  2. Beskriv forløbet

    Vi har brug for at forstå præcis, hvad der går forud for din klage. Beskriv sagen og hele forløbet for os.
  3. Angiv kontaktoplysninger

    Angiv kundenummer, fulde navn, adresse og kontakt oplysninger, så vi kan kontakte dig.
  4. Send formularen

    Angiv om du er kunder i EWII og klik på SEND. Du modtager en kvittering.

Udfyld formularen

Andre kunder spørger:

Jeg modtager stadig opkrævninger for mit forbrug på min gamle adresse

Tjek først og fremmest perioden for din regning øverst på side 2. Hos EWII betaler du altid bagud for dit forbrug. 

I opkræver mig for elforbruget i en periode, hvor jeg slet ikke boede på adressen. 

Vi har desværre ikke mulighed for at overtage en flytning eller skrue tiden tilbage. Du hæfter derfor for elforbruget, hvis du ikke har afmeldt dig rettidigt, også selvom du ikke selv bor på adressen. Fraflytning skal altid meddeles 10 hverdage, før du flytter fra adressen. 

Måske har du mulighed for at lave en indbyrdes afregning med den nye beboer på adressen. 

Jeg har aldrig modtaget en regning fra jer, nu sender I mig en rykker. 

 

Du kan selv skifte til gebyrfri betaling

Det er nemt at skifte til automatisk betaling og du har flere muligheder.

Her finder du vejledningen

 

Jeg kan ikke finde mine regninger, hvor skal jeg kigge? 

Log ind på EWIIs selvbetjening. I øverste højre hjørne får du et samlet overblik over alle dine regninger fra EWII. Eller brug følgende link og MitID, så kommer du direkte ind til dit regningsoverblik. 

Se regninger

Dine klagemuligheder

Hvis du har modtaget svar på din klage og er utilfreds med vores afgørelse i sagen, har du mulighed for at klage til Ankenævnet eller Forbrugerklagenævnet. 

Se, hvordan du anker