Vil du klage?

Har du haft en kundeoplevelse hos EWII, som du vil klage over? Det er vi naturligvis kede af.
Vi arbejder hver eneste dag på at blive det mest kundevendte energiselskab, men ved selvfølgelig også, at vi kan lave fejl.
For at sende en klage til EWII, skal du anvende vores klageformular nedenfor.
Udfyld punkt 1-4 i klageformularen nedenfor.
Andre kunder spørger:
Jeg modtager stadig opkrævninger for mit forbrug på min gamle adresse
Tjek først og fremmest perioden for din regning øverst på side 2. Hos EWII betaler du altid bagud for dit forbrug.
Vi har desværre ikke mulighed for at overtage en flytning eller skrue tiden tilbage. Du hæfter derfor for elforbruget, hvis du ikke har afmeldt dig rettidigt, også selvom du ikke selv bor på adressen. Fraflytning skal altid meddeles 10 hverdage, før du flytter fra adressen.
Måske har du mulighed for at lave en indbyrdes afregning med den nye beboer på adressen.
Jeg har aldrig modtaget en regning fra jer, nu sender I mig en rykker.
Du kan selv skifte til gebyrfri betaling
Det er nemt at skifte til automatisk betaling og du har flere muligheder.
Jeg kan ikke finde mine regninger, hvor skal jeg kigge?
Log ind på EWIIs selvbetjening. I øverste højre hjørne får du et samlet overblik over alle dine regninger fra EWII. Eller brug følgende link og MitID, så kommer du direkte ind til dit regningsoverblik.
Hvis du har modtaget svar på din klage og er utilfreds med vores afgørelse i sagen, har du mulighed for at klage til Ankenævnet eller Forbrugerklagenævnet.