Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Hvis du alligevel skal have el på din nye adresse, er det nemmeste for dig at flytte dit el med dig. Vi sørger for både af- og tilmelding, så du ikke står uden el på din nye adresse.
Desværre kan vi ikke flytte dit fiberbredbånd fra en adresse til en anden, idet vi ikke kan garantere for levering af fiberbredbånd på din nye adresse.
Kan du få fiber på din nye adresse, så ring til os på 70 55 55 55. Vi klarer flytningen for dig, så du kan komme på internettet på din nye adresse.
Se om du kan få fiber på din nye adresse
Du har 14 dages fortrydelsesret på dit køb hos EWII. Du kan fortryde din køb hos EWII indenfor de første 14 dage efter du har modtaget din kvittering for køb af produkt eller service. Dog skal du være opmærksom på, at du ved ønsket om levering af din el-aftale indenfor 14 dages efter din bestilling, frasiger dig retten til at gøre brug af fortrydelsesretten. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du ringe til os på 70 55 55 55 eller udfylde nedenstående formular
Du bedes udfylde nedenstående formular. Så kontakter vi dig.
Ring til os på 70 55 55 55, og så hjælper vi dig med at få opsagt dit abonnement. Du er også velkommen til at udfylde nedenstående formular.
Vær' opmærksom på, at du skal tage kontakt til din nye leverandør af el, hvis opsigelsen skyldes skifte af elleverandør.
Uanset om du har opsagt din aftale grundet fraflytning eller leverandørskifte, kan du forvente en slutopgørelse bliver tilsendt indenfor typisk 4-6 uger. Dog kan der gå længere tid ved leverandørskifte, da skiftet til ny leverandør skal være gennemført, inden vi kan udarbejde opgørelsen.
Med ingen binding er du som udgangspunkt ikke bundet til dit el- eller internetprodukt hos EWII. Du kan altså frit ændre eller helt frasige dig din aftale med EWII. Opsigelsesfrister er
EWII Bredbånd: 1 måned
EWII Energi: Løbende måned + 1 måned