Har du fortrudt?

Var tilbuddet i telefonen ikke helt det i aftalte, da du så fik den første regning? Var der pålagt gebyrer eller andet, som ikke blev nævnt? Eller vidste du ikke, at du også kunne tage EWII med til din nye adresse ved en flytning?
Du kan selvfølgelig altid komme tilbage til EWII.
Vi ordner naturligvis alt det praktiske for dig. Skjulte gebyrer kan vi ikke lide, så vi tilbyder endda lige nu at kompensere dog for et eventuelt opsigelsesgebyr, såfremt din nuværende elleverandør kræver det. Dog maksimalt 500 kroner.
Du skal være opmærksom på, at du ved ønsket om levering af din el-aftale indenfor 14 dage efter din bestilling, frasiger dig retten til at gøre brug af fortrydelsesretten.
Ring til os nu på 70 55 55 58 og lad os hjælpe dig med at komme tilbage til EWII.
Vi vil gerne have branchens mest tilfredse kunder. Derfor har vi heller ikke bindingsperioder hos EWII. Vi bestræber os på at levere god kundeservice og konkurrencedygtige priser på energi – hver eneste dag, året rundt.
Skulle det glippe, så hører vi altid meget gerne fra dig, så vi kan rette op på tingene hurtigst muligt.
Konkurrence er sundt. Det sikrer effektivitet i energibranchen og de lavest mulige priser for de danske elkunder. Desværre hører vi næsten dagligt om kunder, der har ladet sig friste af et ’godt’ tilbud fra en frisk telefonsælger.
Overtalelsesmetoderne er mangfoldige og påstande om besparelser på 10, 15 eller 20% af elprisen er slet ikke usædvanlige. Vi, og andre af de etablerede aktører på energimarkedet, er endda - eftersigende - gået konkurs op til flere gange.
Vi gør hvad vi kan for at få de uærlige salgstricks fra elbranchens brodne kar til livs. Dog tror vi desværre ikke på, at påstandene stopper lige med det samme. Påstande, der bliver til virkelighed, når kunderne modtager den første regning.
Et godt råd er: Hvis tilbuddet lyder for godt til at være sandt, så er det nok også tilfældet.
Se her hvad du kan kan gøre, hvis du er blevet snydt af en elsælger
Heldigvis har Forbrugerombudsmanden fået øjnene op for problemernes omfang, og det hilser vi mere end velkommen hos EWII.
Og husk – du har altid 14 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, hvor aftalen er indgået.
Det er hverken besværligt eller tidskrævende at skifte elleverandør. 1-2-3, og du har strøm fra en anden udbyder i dine stikkontakter.
Dit forbrug
Det er bøvlet. Du lægger ud. Du forudbetaler for flere måneder i forvejen. Og den forudbetaling kan elselskabet forrente til egen merindtjening. Listen med ulemper ved en acontobetaling for dig som kunde er så lang, at vi har valgt at fakturere dig fremadrettet for dit faktiske forbrug. Og det på månedsbasis. Det synes vi kun er fair. Hvad synes du?