Godt at vide, når du flytter dine EWII abonnementer
Der er særlige regler for private elkunder og for udlejere samt boligforeninger.
Hvis du har meldt flytning til en forkert adresse eller til en forkert dato hos os, er det vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt på 70555555.
Vi sørger for at opdatere flytningen med de korrekte oplysninger, i det omfang det er muligt.
Du skal henvende dig til den elleverandør, du ønsker at indgå en elaftale med. Ønsker du at skifte til EWII, kan du ringe til vores kundeservice på 70 55 55 55 eller bestille el her. Så sørger vi for, at du automatisk bliver flyttet over til os.
Vi oplever dog, at enkelte eludbydere kan finde på at opkræve dig et gebyr for ikke at personligt opsige dit abonnement. Vi anbefaler derfor, at du også selv opsiger dit abonnement hos din nuværende elleverandør. Gør gerne dette skriftligt, så du har dokumentation for din opsigelse.
Hvis du har brug for råd og vejledning til valg af elaftale eller opsigelse hos nuværende udbyder, kan du læse mere om vores elaftaler eller ringe til vores kundeservice på 70 55 55 55.