Har du fortrudt?

EWII reception kundeservice
Har du skiftet til en anden leverandør af el, og fortrudt? Så ring til os nu på 70 55 55 58 og lad os hjælpe dig

Var tilbuddet i telefonen ikke helt det i aftalte, da du så fik den første regning? Var der pålagt gebyrer eller andet, som ikke blev nævnt? Eller vidste du ikke, at du også kunne tage EWII med til din nye adresse ved en flytning?

Så velkommen tilbage. Igen.

Du kan selvfølgelig altid komme tilbage til EWII. Vi ordner naturligvis alt det praktiske for dig.

Skjulte gebyrer kan vi ikke lide, så vi tilbyder endda lige nu at kompensere dig for et eventuelt opsigelsesgebyr, såfremt din nuværende elleverandør kræver det. Dog maksimalt 500 kroner.

Ring til os nu på 70 55 55 58 og lad os hjælpe dig med at komme tilbage til EWII.

Du kan altid fortryde. Igen.

Vi vil gerne have branchens mest tilfredse kunder. Derfor har vi heller ikke bindingsperioder hos EWII. Vi bestræber os på at levere god kundeservice og konkurrencedygtige priser på energi – hver eneste dag, året rundt.

Skulle det glippe, så hører vi altid meget gerne fra dig, så vi kan rette op på tingene hurtigst muligt.

EWII reception kundeservice

Vi samler ikke på dårlige kundeoplevelser.
Vi lærer af dem. 

Konkurrence er sundt. Det sikrer effektivitet i energibranchen og de lavest mulige priser for de danske elkunder. Desværre hører vi næsten dagligt om kunder, der har ladet sig friste af et ’godt’ tilbud fra en frisk telefonsælger.

Overtalelsesmetoderne er mangfoldige og påstande om besparelser på 10, 15 eller 20% af elprisen er slet ikke usædvanlige. Vi, og andre af de etablerede aktører på energimarkedet, er endda - eftersigende - gået konkurs op til flere gange.

Vi gør hvad vi kan for at få de uærlige salgstricks fra elbranchens brodne kar til livs. Dog tror vi desværre ikke på, at påstandene stopper lige med det samme. Påstande, der bliver til virkelighed, når kunderne modtager den første regning.

Et godt råd er: Hvis tilbuddet lyder for godt til at være sandt, så er det nok også tilfældet.

Se her hvad du kan kan gøre, hvis du er blevet snydt af en elsælger 

Heldigvis har Forbrugerombudsmanden fået øjnene op for problemernes omfang, og det hilser vi mere end velkommen hos EWII.  

Og husk – du har altid 14 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, hvor aftalen er indgået.

Så nemt skifter du

Det er hverken besværligt eller tidskrævende at skifte elleverandør. 1-2-3, og du har strøm fra en anden udbyder i dine stikkontakter.

  1. Indtast din adresse

    Priserne på el varierer afhængigt af, hvor i landet du bor. Derfor er vi nødt til at kende din adresse og dit årlige forbrug, for at vise dig den korrekte pris.
  2. Tast oplysninger

    Indtast dine kontaktoplysninger og en eventuel anden faktureringsadresse, hvis du er så heldig, at en anden betaler for din strøm.
  3. Bekræft dit køb

    Se din samlede pris og bekræft dit køb. Og læn dig så tilbage, for vi sørger for alt det praktiske herfra - også opsigelsen hos din nuværende leverandør.
Find din pris og bestil
Mor og datter sidder i sofa med ipad

Produkt

Grøn Fastpris - samme pris i 12 måneder

Elaftalen til dig, der ønsker at kende din elpris over en længere periode.